Zonnig en super relaxt Thailand

15 januari 2010 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hoi luitjes,

Na een heftige vlucht met erg veel turbulentie, zijn we nu in de relaxte sferen aangekomen.
We genieten in een mooie tuin van ons ontbijt en hebben gezelschap van de lachende boedha´s.

Vanmiddag vliegen we door naar Aonang.
Het lijkt wel of we weer jonger worden doordat we terugvliegen in de tijd of willen we dat zelf misschien alleen maar zien.

We zijn weer in een heel andere wereld terecht gekomen na het toch westers georienteerde New Zealand. Leuk om dat toch nog mooi mee te maken.

De omschakeling naar het koude Nederland zal wel eens extreem kunnen zijn van plus 30 naar misschien wel naar ??? graden in de min. We zullen proberen wat zon mee te nemen.

Zo en nu op naar de luchthaven van Bangkok.

De groeten!!

1. Karin en Peter:
    16 januari 2010
    Hoi Wilma en André,

Inmiddels in Thailand gearriveerd en nu maar lekker genieten van de mooie stranden en de zee.
    Jullie reis zit er op en die van ons gaat morgen (zondag 17/1) beginnen. Wij zullen zwaaien als wij over jullie heenvliegen.
    Wij wensen jullie een goede thuisreis en wij zien elkaar ergens begin februari.
    Pak je goed in als je op Schiphol aankomt. Hoewel het vandaag wel meevalt met de temperatuur heb ik begrepen dat er voor volgende week weer kou in het vat zit.

groetjes Pete en Karin