aftellen !!!!

8 november 2009

De vakantiekriebels beginnen nu echt te komen.

Volgende week zitten we al in Bangkok, leuk idee ;-)

Uiteraard zullen wij hier berichten posten, maar we zijn ook benieuw hoe het met jullie gaat in het koude kikkerland.

Groeten Wilma en André

1. Wim en Trudy:
    8 november 2009
    veel plezier en doe het kalm aan, we zien jullie graag weer gezond terug. gr Wim en Trudy
  2. Gerard en Riet:
    8 november 2009
    een fijne reis,en gezond weer terug.groetjes
  3. Wammus:
    8 november 2009
    Ja hoor, denk je lekker 10 weken rust te hebben op het werk gaan ze je met reisverslagen om de oren slaan. Jeemig, het moet niet gekker worden ;-)

Veel plezier!! En zorg er aub voor dat je weinig tijd hebt om reisverslagen te bloggen :-)
  4. Peter Arnts:
    Hallo André en Wilma,

Lang naar uitgekeken en over gepraat, maar nu is het bijna zo ver.
    Geniet ervan en kom weer gezond terug.
    Denk niet aan ons, wij denken wel aan jullie!

Groetjes Peter, Jolanda, Roy, Vera
  5. Jeroen Beekhuis:
    8 november 2009
    We zijn heel benieuwd wat jullie daar allemaal aan moois zullen tegenkomen, de komende 10 weken, wat een heerlijk vooruitzicht! Eerst nog ff 3 dagen werken en dan....is het zo ver.
    Prachtige tijd van het jaar ook voor de thuisblijvers, kunnen wij hier in de winter toch lekker een beetje vakantiegevoel opsnuiven via deze blog ;-)
    Bon voyage! Jeroen, Shanna & Noa.
  6. Jacques:
    9 november 2009
    Heel veel plezier, enne.... maak ons niet al te ongelukig met jullie verhalen :-)

Fijne vakantie en tot over een paar maanden!
    Jacques & Mariëtte
  7. Joke en Martin:
    10 november 2009
    Heel veel plezier en maak ons maar lekker jaloers.
  8. Thea en Wim:
    10 november 2009
    Hoi André en Wilma. Bijna is het zover. Nog één dagje werken en dan de koffers pakken en lekker weg naar de andere kant van de wereld. Wij wensen jullie heel veel plezier en moois daar in NZ en zullen jullie belevenissen vanaf deze site volgen.

Thea en Wim
  9. Pim, Fleur, Marco en Marlene:
    13 november 2009
    Heel veel plezier en geniet van het mooie weer!
    Zetten jullie ook foto's op het blog?

Goede reis!
  10. Es:
    13 november 2009
    Hi Mates, weet niet helemaal zeker maar morgen vertrekken toch ? Goede reis, ontzettend veel plezier, geniet van alles wat er op jullie afkomt, weet zeker dat het gaat lukken en kunnen nu al bijna niet wachten op jullie reisverhalen NZ. Gaan wij ons reisje opnieuw beleven. Morgen eten wij bij Berthy & Peter met Wim en Thea en dan proosten we op een bijzonder mooi avontuur voor jullie. Take care. Hartelijke groet, Vincent & Esther
  11. Brigitte, Storm, Igor en Mark:
    hoi hoi,

Heel veel plezier aan de andere kant van de aardkloot. We zullen jullie thuisstekkie in de gaten houden gedurende de voor ons vochtige en koude maanden.

Heel veel plezier en geniet ervan.

de buurtjes.