Bangkok

15 november 2009 - Bangkok, Thailand

Hoi allemaal,

We zijn in Bangkok aangekomen maar dat ging niet vanzelf.

Na ruim een uur vertraging op Schiphol hebben we onze vlucht van London naar Bangkok maar ternauwernood gehaald. Wij zaten in het vliegtuig maar later bij aankomst in Bangkok bleek dat onze bagage in London het niet gehaald heeft. Dus shoppen maar om toch nog enigzins iets te hebben om aan te trekken. Nu maar hopen dat onze eigen spullen snel boven water komen, want je bent toch wel onthand.

Onze eerste indruk van Bangkok is super relaxed, terwijl we toch nog wel wat andere verhalen hebben gehoord.

Na het shoppen ook  nog wat happen, onze eerste kennismaking met de thaise keuken schreeuwt naar meer.

We stoppen voor vandaag en gaan zo snurken.

Tot de volgende keer,  Wilma en André

1. wilma:
    15 november 2009
    Heel heel veel van allerlei goeds in den vreemde!
    En Bangkokse massage, natuurlijk.
    Leuk zo'n reislog..
    Groetje Wilma
  2. Karin en Peter:
    Hoi André en Wilma,
    Da's fff wat minder. Dan maar naar Patpong Market voor goedkope kleding. Karin en ik vinden Bangkok zeker relaxed. OK, druk verkeer maar da's logisch met zoveel inwoners. Geniet van Oriëntal City en neem vooral de River Taxi's naar de koninklijke paleizen en What Po. groetjes Karin en Peter
  3. Jacques:
    Hoi Luitjes,

Bálen dat de koffers zoek zijn! Hopelijk worden ze nog nagestuurd.....
    Voordeel is wel dat je nu voor weinig geld een nieuwe outfit kunt proberen te scoren :-)
    Vergeet niet tussen het shoppen door ook nog wat rond te kijken en te genieten!

Grtz, Jacques & Mariëtte
  4. Gerard en Riet:
    15 november 2009
    we hebben gelezen dat het niet mee heeft gezeten,
    maar hopelijk gaat het nu voorspoedig.
    We hebben een leuke carnavalsmiddag gehad,verder bij ons alles goed .groetjes en liefs Papa en Riet
  5. Thea en Wim:
    15 november 2009
    Hoi André en Wilma. Zelf al twee keer de koffers kwijtgeraakt op Heatrow en beide keren werden die na een dag terugbezorgd. Er is dus hoop. Geniet lekker van Bangkok en goede kleermakers hebben ze genoeg daar. Groeten, Thea en Wim
  6. Richard, Gabrie, Nanda & Marit:
    Hallo Wilma & André

Wat vervelend van die koffers. Wilma had d'r eigen net verheugd om de eerste nacht daar in Bangkok André te verrassen met een pikante BH en sexy string, en nu gaat het hele feest niet door. Dat is balen! Tja, André vette pech jongen, knijp em nog effe, zodra die koffers boven water zijn, staat je een wilde nacht te wachten. hahaha.
    Veel succes met de koffers en veel plezier.
    Lieve groetjes van Richard, Gabrie, Nanda & Marit.
  7. Koen en Els:
    15 november 2009
    Hallo G-tjes. Da's even balen van de koffers. Ik hoop dat ze weer boven water komen. En anders Andre zul je in een thais gewaad de verdere vakantie door moeten brengen. Valt misschien wel in de smaak bij de buitenlandse vrouwtjes. Nog bedankt voor de verjaardagskaart voor Stan. XXX en OOO van de hele Fam.
    ps: kijk ook even in de andere mail.
  8. Hans:
    16 november 2009
    Die koffers zijn toch een last en het is zomer daar dus je hoeft niet veel aan te trekken. Ze zullen wel nagestuurd worden. Geniet van het Thaise groen, keuken en zon. God bless you. Groet Hans & Ellie.
  9. Ludy en Paul:
    Hoi Wilma en Andre,
    Na wat sms contact nu toch maar wat uitgebreider reactie. Balen van jullie koffer, maar hopelijk weet je vanavond wat meer. Tot nu toe hebben de beschermengeltjes nog niet echt hun best gedaan! Ondanks de trubbels toch maar lekker genieten van alle oosterse pracht, het mooie weer en het heerlijke eten. En vooral een beetje tot rust komen. Heel veel plezier en tot blogs, Liefs Ludy en Paul
  10. Piet en Carla:
    He Wilma en Andre
    Die koffers komen wel terecht, jullie zijn goed aangekomen en da's pas belangrijk!!Geniet van alles, maar vooral ook van de thaise keuken, want Piet zou stiekem wel even mee willen happen. ha ha
    Wij blijven jullie volgen. Grtz Piet/Carla