Bangkok

17 november 2009 - Bangkok, Thailand

Yes, onze bagage is gearriveerd!!!!!!!!

Inmiddels al weer twee dagen van Bangkok genoten.
Gisteren hebben we Wat Arun bewonderd, dit is een tempel geheel ingelegd met een mozaïek van geglazuurde keramiektegeltjes en onze eerste trip met een tuktuk gemaakt. Een hele belevenis!
Vandaag hebben we Wat Poh, Bangkoks één na oudste tempel met de beroemste liggende Boeddha van Thailand, en het Grand Palace, met de smaragde Boeddha bezichtigd. Of te wel op audiëntie geweest bij de koning, helaas was hij zelf afwezig.
Het weer is hier super. Lekker zonnig, al een beetje jaloers?
Na de inspanningen van vandaag genoten van een lekkere lange en ontspannen Thaise massage.
Morgen nog een dagje Bangkok en dan op naar Nieuw-Zeeland.

1. Piet en Carla:
    hoi vak gangers,
    Fijn dat jullie koffers terecht zijn.Op dit moment is Ria Koopmans bij mij en ze wil jullie vanaf hier alsnog 'n hele fijne vakantie toewensen!!!Wij gaan nl naar yoga, vergeet jij je oefeningen niet???Wij zijn idd 'n beetje jaloers! geniet ze!!!
    Grtz Ria, Piet en Carla
  2. Jacques:
    Hoi,

Fijn dat je je eigen spulletjes weer terug hebt!
    Klinkt alsof jullie behoorlijk druk zjin geweest... met zo'n agenda kun je volgens ons net zo goed gaan werken :-)
    Jammer voor Bumibol dat hij jullie gemist heeft, maar dat is zíjn pech :-)

Veel plezier nog morgen en zorg er vor dat je koffers in Australië met jullie samen overstappen!

Grtz,
    Jacques & Mariëtte
  3. Wim en Trudy:
    17 november 2009
    hallie hallo hier ook een reactie van ons fijn dat jullie koffers er weer bij zijn en Andre heb je goed opgelet met de massage ik verheug me er al op als jullie weer terug zijn maar alle gekheid op een stokje fijne reis verder en tot schrijfs Trudy en Wim.
  4. Richard, Gabrie, Nanda & Marit:
    hier is als goed
    fijn dat de koffers weer terecht zijn
    groet marit nanda gabrie en richard
  5. Karin en Peter:
    17 november 2009
    fijn dat de koffers weer terecht zijn en super dat jullie zo genieten van bangkok. Het is ook super leuk en mooi daar! En hebben jullie al veel gekocht op pat pong of kaosan road?Geniet nog wat in bangkok, ook van het lekkere eten en een goede vlucht naar New Zealand groetjes Peter en Karin
  6. Es:
    17 november 2009
    Fijn dat jullie hebben kunnen uitrusten in Bangkok en dat de koffers zijn gearriveerd. Overmorgen de overtocht naar Nieuw-Zeeland. Ga er voor zitten, laat de landing in Auckland op je inwerken en vooral genieten. Wij hadden het gevoel om "thuis" te komen, een heeeerlijkkkkkkkk gevoel!

Als jullie straks in Nieuw-Zeeland zijn, zullen we jullie tocht nauwlettend in de gaten houden. Wij zijn echt jaloers!

Groeten Esther & Vincent
  7. Mart:
    20 november 2009
    Hey Andre en Wilma,

Ik zie alweer wat ons in januari te wachten staat. Heb er nu al zin in!
    Veel plezier nog, en een goede reis naar NZ!

groetjes,

Mart
  8. Koen en Els:
    22 november 2009
    Hallo G-tjes,
    Wilma, ik wist niet dat je zo goed met "stokjes" overweg kan, of toch niet. Alle gekheid op een stokje. Het genieten voor jullie kan nu echt beginnen. En André, je hebt je kleding weer terug. Kun je toch nog als een echte tourist tevoorschijn komen. De 1e foto's zijn al hartstikke mooiiiiii. Tot schrijfs. Gr, Koen en Els .