kennismaking NZ

21 november 2009 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia Ora,

Na genoten te hebben van Bangkok, zijn we nu in NZ aangekomen met een korte tussenlanding in Sydney. We hebben wel een heel bijzondere vlucht gehad, het regende in het vliegtuig. Echt waar we hebben het zelf gevoeld en erger nog we waren zelf de oorzaak. Wat is het geval? In het hotel in Bangkok hadden ze de koelelementen voor de medicijnen in de koelkast gelegd in plaats van in de vriezer. Op zoek naar een andere oplossing hebben we zakken ijs gebruikt om te koelen. Ze gaven de garantie dat deze niet zouden lekken. Het tegendeel was waar, heel langzaam was er wat water in de bagagebak gekomen en deze was langzaam gaan druppelen. Mensen achter ons kregen de schrik te pakken, toen bleek dat het alleen maar wat water uit onze koeltas was, waren ze gerust gesteld. Van de verhalen van strenge controles en ontsmettingen op het vliegveld van Auckland hebben we niet veel gemerkt.
Na onze vermoeiende reis en een drankje op de pier van Auckland, besluiten we vroeg te gaan slapen. Ruim 14 uur later worden we pas wakker en genieten van een heerlijke ontbijt. Het is een mooie zonnige dag en we vermaken ons prima. Een must in Auckland is uiteraard de Skytower!! Wauw wat een uitzicht en tijd om aan hoogtevrees te denken hebben we niet.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade