Russell (kororareka)

22 november 2009 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag hebben we Auckland verlaten en zijn met onze auto naar Russell vertrokken. Oh ja, links rijden, dit is in het begin wat onwennig, maar went al snel. Het regent vandaag, iets wat we op onze trip nog niet gewend waren. Toch hebben we een mooie route gereden en veel gezien.
Vanuit Opua zijn we met de veerboot overgestoken en rijden door de eerste hoofdstad van NZ, Okiato genaamd. Stelt nu niets meer voor. In Russell hebben we een leuk stekkie gevonden met uitzicht op zee. Het is een historisch plaatsje , hier is namelijk het verdrag met de Maori's getekend.
Morgen houden we een rustige dag en gaan we het hier verder verkennen.

We laten gauw meer van ons weten!!!

1. Els Ruud Tommy en Daan:
    Hallo luitjes,
    Beetje laat zols gewoonlijk maar heel veel plezier en geniet er van
    we zullen jullie volgen groetjes van ons
  2. Wim en Trudy:
    22 november 2009
    halli hallo kunnen jullie ook normaal op vakantie gaan zoals andere mensen maar zo wordt het wel een vakantie om nooit te vergeten heel veel plezier op jullie verdere reis tot schrijfs doei
  3. Piet en Carla:
    Hallo jullie,
    Leuke dia serie. Met stokjes eten wel wat lastig toch?
    Volgen jullie op de voet!
    Geniet ze
    Grtz
  4. Jan Frieling:
    23 november 2009
    Hallo Wilma en André,

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben. Geniet ervan !!!

gr. Jan
  5. Es:
    23 november 2009
    Hai hai, Aan de overkant van Russel in het plaatsje Paihia (kun je daar per boot heen; zwemmen is niet echt aan te raden;-) ligt vlakbij de aanlegsteiger Restaurant Thirty-five degrees South, echte aanrader voor het geval jullie nog een keer wat willen eten of drinken. Heerlijk genieten, groetjesss
  6. Thea en Wim:
    27 november 2009
    Hoi jongelui. Het klinkt allemaal heel vervelend terwijl hier de wind door de bomen waait. André, jouw vervanger met tennis doet het uitstekend. Ik vermoed dat jij jouw basisplaats wel kwijt bent. Na jouw terugkeer hebben we vergadering bij van Woezik ;-)) Groeten en geniet samen van iedere dag !!